CHIRURGIA ONKOLOGICZNA

Chirurg dermatolog Wrocław, chirurg onkolog Wrocław, laserowe usuwanie, chirurgiczne usuwanie

DermaMed Onkologia jest ośrodkiem specjalizującym się w klasycznej chirurgii onkologicznej, chirurgii onkoplastycznej, dermatochirurgii, chirurgii laserowej i elektrochirurgii.

Posiadamy zespół doświadczonych specjalistów.

Posiadamy największy pośród ośrodków onkologicznych w kraju zestaw nowoczesnych urządzeń laserowych.

Czym jest chirurgia onkologiczna?

Dziedzina ta wyodrębniła się w połowie XX wieku i obecnie jest specjalizacją szczegółową zajmującą się diagnostyką i leczeniem nowotworów łagodnych i złośliwych.

W świetle obecnej wiedzy leczenie nowotworów wymaga dużej wiedzy dotyczącej przyczyn powstawania, biologii rozwoju, przebiegu choroby i przede wszystkim ściśle ustalonego leczenia wielospecjalistycznego.  W chwili obecnej jest około 3 tys. specjalistów w zakresie chirurgii onkologicznej, chemioterapii i radioterapii.

W gronie specjalistów zajmujących się onkologią główne miejsce zajmuje chirurgia onkologiczna.

W Polsce rocznie stwierdza się okolo 160 tysięcy nowych zachorowań. Większość powinna być leczona w Szpitalach Specjalistycznych.

Podstawą dobrego i skutecznego leczenia jest wczesne rozpoznanie choroby. Dlatego tak ważne jest zgłaszanie się do lekarza jak najszybciej od momentu wykrycia nieprawidłowości.

W Instytucie Dermamed mamy możliwość konsultacji z chirurgiem onkologiem i ustalenie strategii postępowania. Dysponujemy dermatoskopem umożliwiającym wczesne rozpoznawanie zmian skóry. Dzięki sali operacyjnej możliwe jest wykonanie biopsji , usuwania zmian w znieczuleniu miejscowym.

W przypadkach wymagających dalszego specjalistycznego zapewniamy zaplanowanie postępowania indywidualnie dla każdego pacjenta w Szpitalu Specjalistycznym czy Centrum Onkologii.